Jolanda

Jolanda

Pagina's

vrijdag 1 april 2011

De geknipte knullen

Zoals beloofd: de foto's van de jongens die deze week een knipbeurt kregen.

Op dinsdag heb ik Middelste Zoon geknipt, hij heeft een zogenaamd kort herenmodel.
Daar heb ik bijna 3 kwartier over gedaan. Snelheid komt vanzelf, denk ik maar, ik wil het wel een beetje netjes doen natuurlijk.


Het is ook wel nodig...



Hij is er lekker van opgeknapt hè?


Op donderdag heb ik Oudste Zoon geknipt. Hem knip ik heel anders, nl. op dezelfde manier als een damesmodel in laagjes, alleen is het haar veel korter. Hier doe ik een goed halfuur over.


Ook best nodig....



Hem heb ik wel wat korter geknipt dan ik de vorige keren gedaan had.
Een gediplomeerde kapper zal er best het nodige aan zien, ik ben echt nog een beginneling. Maar dan wel één die best tevreden is met dit resultaat.
Ik zei tegen Middelste dat ik zijn pony nog moest doen (ik moet natuurlijk bij jongens spreken van kuif maar omdat ik de week ervoor Middelste Dochter al geknipt had, zei ik het verkeerd). Zegt hij even later: Heb je het paard nou al gedaan? Ik wist eerst echt niet waar hij het over had.... Ooh, je pony?? Ja, die....
Leuk altijd, die kinderuitspraken!

Jongste is niet geknipt, maar een tijdje terug geschoren met de tondeuse. Maar om het trio compleet te maken mogen jullie ook nog een blik werpen op hem:

Ik denk er hard over om zijn haar volgende keer ook met de schaar te knippen,
met de tondeuse heb je nl. veel meer last van die kleine kriebelhaartjes die overal tussen gaan zitten. Bij het knippen met de schaar niet, zeker niet omdat ik het altijd nat maak.

Nou ben ik best wel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Fijn weekend iedereen!


13 opmerkingen:

  1. Knap gedaan. Wat een leuk stel jongens.
    Groetjes, Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere koppies! Knap hoor, dat je verschillende modellen kunt. Ik hou het altijd maar bij 1 model. Nou ja, het is ook maar 1 persoon die ik nu knip :-) Ben benieuwd hoe je lang haar knipt?!

    Jij ook een fijn weekend! Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,toevallig op je blog terechtgekomen.Leuk om lezen!!
    Tof dat jij je kids zelf knipt,doe ik ook al een tijdje en lukt vrij goed.

    Kom gerust bij mij ook maar eens kijken,ik heb me alvast volger gemaakt van jou...

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppie, ik zou het niet durven.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je de foto's hebt geplaatst! En ik vind het maar knap hoor, wij doen alle jongens meestal achter elkaar met de tondeuse... Dat wil zeggen: de oudsten gaan wel naar de kapper inmiddels. Behalve mijn man, die doe ik weer zelfl. En het bevalt hem nog steeds heel goed (ook met de tondeuse!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, nou, ik vind het knap hoor!! Dat ziet er toch hartstikke goed uit! Drie knappe koppies!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel knap gedaan als een echte kapper. Ik zie het verschil niet en anderen denk ik ook niet en daar gaat het toch om. Wat een heerlijke kinders heb je zeg!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk aan weer iemand die het aan durft,goed hoor

    fijn weekend
    gr.Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er goed uit, je jongens! Ik zie ook geen verschil met de kapper hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat en prachtig stel jongens heb je zeg.
    En echt super geknipt hoor, zou het je niet na doen.

    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap gedaan! En heerlijke jochies!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow dat heb je goed gedaan hoor! Ik kan het niet. Leuke blog trouwens.

    Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...