Jolanda

Jolanda

Pagina's

donderdag 5 mei 2011

Award gekregen

Gisteren opende ik mijn  mailbox en vond daarin de reactie van Tineke (Onder de knotwilg) dat ze een award voor me had! Ik hou me eigenlijk niet zo bezig met die dingen, maar ik ben heel blij met die waardering. Dus Tineke, dank je wel!

En dan neem ik de gelegenheid maar te baat om iedereen te bedanken die de moeite neemt om mijn stukjes te lezen. Ik zie het natuurlijk wel aan de statistieken en de volgers en vooral aan jullie reacties, waarover ik best verbaasd ben.
Eén ding weet ik wel: ik ben een echte kletskous blijkbaar, want echt korte stukjes kan ik geloof ik niet schrijven... Alleen op vrijdag laat ik meestal de beelden meer spreken, maar ook dan heb ik nog de nodige babbels.

Nu heb ik nagedacht over het doorgeven van de award, en ik moet zeggen dat het best wel lastig is om een keuze te maken.

Ik heb gekozen voor:

Dagelijks leven bij de Achterbergen. Karien schrijft bijna elke dag een kort (vind ik dus knap...) en pakkend stukje, vaak vermengd met humor.
See a ladybird. Trudy schrijft heel gezellig en is volgens mij net zo'n kletskous als ik.
Alzheimer: Stapje terug. Inge schrijft laagdrempelig en eerlijk over de belevenissen met haar vader. Ik heb veel bewondering voor wat ze allemaal doet.

Deze keuze wil niet zeggen dat ik andere blogs niet waardeer; integendeel!

Nou, de jongens dansen inmiddels om me heen. Ik ga dus gauw achter de computer vandaan en me eens met mijn schurkjes bemoeien!






5 opmerkingen:

  1. Jeetje, een award .... dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry .... jij proficiat met jouw award! Je schrijft een héle leuke blog. Ondanks alle drukte vind je altijd weer de tijd om iedereen te laten delen in 't wel en wee van gezin en bedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je award, leuk.

    ben zelf niet zo'n kletskous, helaas....

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd hoor, je hebt inderdaad een heel gezellig leesblog! En wat leuk dat je hem aan mij wilt doorgeven, dank je wel voor het compliment!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...