Jolanda

Jolanda

Pagina's

woensdag 13 juli 2011

Give-away

Nou heb ik m'n draai wel zo'n beetje te pakken hoor! 's Morgens even (door)werken en 's middags iets rustiger aan. Niet steeds weer weg hoeven om de kinderen te halen of te brengen... Maar momenteel regent het hier. Terwijl ik vanmorgen aan het strijken was, maakten de jongens al ruzie... Terwijil ze anders altijd rustig spelen als ik met de was bezig ben. Ze hebben een aflevering van Planet Earth gekeken (we hebben zo'n dvd-box), dat vinden ze altijd heel mooi. Maar, nat of niet nat, de overall gaat aan en nu spelen ze weer in de hut. Ja, jongens hebben ruimte nodig!
Onder het koffiedrinken heb ik nog de schoolwerkjes en liedjes uitgezocht. De mapinhoud van Oudste Zoon kreeg hij mooi aan elkaar geregen mee naar huis, dat bewaart dus makkelijk. Ze krijgen hier in de kleuterklassen altijd een liedjesmap mee naar huis, daar stop ik nog een aantal mooie werkjes bij. De juf heeft ook nog werkjes als een boekje bij elkaar gebonden. En dan nog een paar projectboekjes, zo kan het wel weer. Genoeg om te bewaren, de rest kan bij 't oud papier.


Ik zit al een tijdje te broeden op een give-away. Ik zie dat de teller van volgers de 50 allang is gepasseerd.
Alle nieuwe volgers trouwens van harte welkom! En dacht ik eerst altijd dat een give-away iets speciaals en decoratiefs moest zijn, inmiddels snap ik dat het ook iets gewoons kan zijn. Gewone dingen heb ik genoeg!

Dit boek heb ik dubbel, dus wordt dat mijn give-away:

Leuk om voor te lezen aan je (klein)kinderen, en vanaf 7 jaar kunnen ze het zelf ook lezen.
Dit boek gaat over de wilde dieren.
En deze heb ik ook nog:
Dit boek is voor kinderen van 1 - 3 jaar.
Vol leuke foto's van dieren om je heen, op de boerderij enz.
Het zijn tweedehands boeken, maar de inhoud is natuurlijk hetzelfde als nieuw ;-) en ze zien er nog heel goed uit, zonder ezelsoren enzo.

Het zijn dus eigenlijk 2 give-away's. Het loopt tot 12 augustus.
Als je mee wilt doen, plaats je hieronder een reactie. Vermeld wel duidelijk of je wilt meedoen voor het kinderboek of het peuterboek. Als je niet kunt kiezen, zal ik dat voor je doen, dan kom je in het potje met de minste belangstelling (en bij gelijke stand verdeel ik het dan). Heb je zelf een blog, wil je dan ook een linkje plaatsen op je blog?
Iedereen mag meedoen, maar ik zou het wel leuk vinden als je me gaat volgen!
Las je steeds anoniem mee, omdat  je geen account hebt, dan is dit misschien een goed moment om een account aan te maken. Dit kun je hier doen. Het handige daarvan is, dat je op je zg. dashboard dan gelijk kunt zien of er een nieuw bericht is van de blogs die je volgt.

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away! Doe graag mee hoor, natuurlijk voor het boek voor de allerkleinste! Lydia is gek op plaatjes van dieren kijken...

    'k Zal zo even een linkje op m'n blog zetten!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Ik doe graag mee!
    Grote zoon is 8 en gek op dieren en kleine zoon is 2 en ook al gek op dieren, dus het maakt mij niet uit voor welk boek!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ´k doe even niet mee, de kids zijn hier te groot. Maar fijn dat je je draai gevonden hebt. Kan soms even een paar dagen duren heb ik ook weer ervaren deze vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke give-away!
    Alleen... ik doe niet mee, voor het 1-3 jarige boek heb ik niemand meer in huis en het andere boek dan denk je?
    Dat heb ik zelf... dan heb ík het straks dubbel ;-)
    Nee dat schiet niet op...
    Suc6 ermee, ik lees graag t.z.t. de winnares ;-)

    Groet, @Let...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee met de give-away voor de kleintjes. De grote jongen heeft al heel wat dierenboeken, de kleine meisjes nog niet (ik had alles al weggegeven toen ik dacht dat er geen kindjes meer bijkwamen).
    Moest je liever niet verzenden naar Belgie, mag je me gerust schrappen uit je lijstje hoor, dat begrijp ik best.

    groeten,
    Nena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee, wat een leuke give-away, en dan voor het grote kinderboek! Groetjes, Jeannette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk,een give away. Zeker het grote boek,wil graag mee doen,maar woon in het buitenland.Ook mij mag je dan best schrappen hoor.
    Hier wordt het erg warm,het moet gaan voelen als 39-41 graden,maar met airco is het goed te doen.
    Groet,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik doe graag mee voor onze kleindochter. Vandaag was ze hier en hebben we samen boekje gekeken, maar open en dicht doen vindt ze het leukst, maar dat zal snel veranderen. Ze is in mei 1 jaar geworden.
    En het hoeft echt niet nieuw te zijn, dat ben ik helemaal met je eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk initiatief, maar ik doe niet mee. Mijn zonen zijn te oud, kleinkinderen nog niet onderweg ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, wat leuk dat je dit doet! Hier zijn ze altijd wel in voor boekjes (de bieb wordt om de 2tot 3 weken bezocht). Ik ben wel in voor het boek voor de grotere kinderen. Jongste zoon (2jr) groeit toch al zo hard ;-)! Fijne vakantie verder! Wij moeten nog iets meer dan een weekje... aftellen! Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja leuk ik doe ook graag mee.Graag voor het boek voor grotere kinderen.Leuk boek voor vader en zoon om samen te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee met de give away en dan voor de grote kinderboek voor mijn jongste

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een nieuwe volger erbij!!!

    Ik ga je volgen en gelijk meedoen met de giva-away!

    Ik ga voor het grootste boek, voor zoonlief van 8 jaar...

    Ben heel benieuwd of ik ga winnen!

    Heel veel succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda!
    Ik doe mee voor de give-away! En dan voor het bovenste boek, de eerste foto, voor onze zoons van 9 en 7.
    Ik geniet altijd erg van je blogs, dus volgen blijf ik je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give-away!!! Mijn kinderen houden erg van lezen en van dieren, dus zullen het eerste boek wel erg leuk vinden. Onze tweeling van 4,5 maand kunnen toch nog niet lezen ;-) dus ik doe graag mee!!

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...