Jolanda

Jolanda

Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

Uitslag give-away

De 12e is inmiddels voorbij: we gaan kijken wie er wint!
Ik lees weleens iets van Random ofzo, maar ik snap er niks van dus doe ik het op de ouderwetse manier.

Briefjes knippen, namen erop, dubbelgevouwen en per boek apart in de kom gedaan.

Jongste zal even helpen. Eerst 4 kandidaten voor het peuterboek.

Dat is Tineke!

Dan 8 kandidaten voor het kinderboek.

Dat is Judith!


Van harte gefeliciteerd allebei!
Geven jullie me je adres even door via e-mail (rechts bij mijn Welkom)? Dan komen de boeken naar jullie toe.

Alle nieuwe volgers ook nog van harte welkom! Schrijven blijkt erg leuk om te doen. Ik kan er iets van mezelf in kwijt en vind jullie reacties ook erg leuk om te lezen.



Ik weet niet wat het is met mijn fototoestel, zal het toch eens nakijken... maar buiten zijn de foto's wel vrij helder, maar binnen is 't altijd zo wazig... (bagger). Ach, ik ben ook maar een amateurtje.

De laatste paar dagen was ik toch al wat dippig. Nou las ik bij anderen dt ze er ook last van hadden... dan zal het vast met het weer te maken hebben. En om eerlijk te zijn: ik ben er echt één van hollen en stilstaan. Ik heb het best druk gehad de laatste tijd, en dat lukt dan ook allemaal wel. Maar ineens is het dan een soort óp. Neem erbij dat ik nogal aan het hoesten ben en zo'n beetje vol zit... dus moet het even een stapje rustiger. Gelukkig kan dat nu ook wel. En hoe leuk het aan de ene kant ook is om alles thuis te hebben, en ik iets minder op de klok hoef te werken, toch zie ik ook weer uit naar een vast ritme en wat rust in mijn hoofd....

Want zoals je inmiddels wel weet, zijn deze momenten er niet zó vaak ;-) We waren net naar de bieb geweest. Twee minuten na de foto rende Oudste Zoon alweer naar buiten - weer of geen weer. Vrij snel daarna volgen dan ook de andere 2.
En dat vind ik ook weer super stoer!



9 opmerkingen:

  1. Aah, daar is de uitslag ;-)
    Tineke en Judith, gefeliciteerd met jullie gewonnen boeken, veel (voor) leesplezier...

    Jolanda, op een gegeven moment is structuur in je dag weer fijn hé als de kids een aantal weken om je heen gedarteld hebben. Ik herken het ;-)

    Goed weekend allemaal,
    @Let...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, en ja dat weer daar zou je toch ook wat van krijgen. Lief die jongens zo samen op de bank, jammer dat het van korte duur was. Iedere moeder heeft dat denk ik, dat ze weer blij zijn dat de kinderen weer naar school gaan en structuur. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaars!

    Vakantie is heerlijk, maar structuur beter denk ik...voor mijzelf is het ook goed als ik straks weer af en toe een moment heb waarop ik even kan bijtanken..(dat zal dan tijdens de middagslaap van de jongste zijn)...want van 's ochtends half 7 tot 's avonds 9 uur in touw is op den duur best pittig.

    Goed weekend!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is ons mooi weer beloofd de komende week dus dan laten we dat dippig gevoel lekker wegsmelten in de zon ;-)
    Fijn weekend,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat leuk zeg!!!!!!!!!!! ik moest even kijken of ik t toch echt wel was want kunnen meer judiths meedoen.. maar ik geloof toch echt dat ik t ben.. superbedankt!!!!! zijn er blij mee en de kleine man hier vast helemaal. Dankjewel!groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooo, ik lees net je berichtje. Heb ik echt gewonnnen? Wat leuk!!! Daar zal de kleine meid ook blij mee zijn, ze doet niet liever dan boekjes kijken, vooral van dieren. Elk dier is dan 'bééééé'...
    'k Ga je snel m'n gegevens mailen hoor!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik verlang ook naar het normale, rustige levensritme. Nu gaan de twee jongsten weer naar school, en heb ik nog drie pubers thuis.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...