Jolanda

Jolanda

Pagina's

maandag 14 november 2011

Uitslag giveaway

Dit meneertje mocht weer opdraven en uit de vele briefjes er eentje trekken....
Hij kijkt er nogal gewichtig bij...

Laat eens wat beter zien!

Het is Petra! Van harte gefeliciteerd en veel succes met bakken!
Stuur je je gegevens via de mail? Adres vind je rechts bij mijn welkom.

Iedereen bedankt voor het meedoen en mocht je zo'n receptenboek erg graag willen hebben, je kunt het ook nog bestellen via de website van koken en genieten (even googelen). 


Jongste is inmiddels druk bezig met het verknippen van alle briefjes.... jammer dat jullie zijn snoetje niet kunnen zien, want hij trekt er prachtige postzegels bij, ieder knipje gaat vergezeld van een serieus tanden-op-elkaar-bekkie. En hij zegt: ik zit te scharen... Ik zeg: Leuk hè... dat noem  je knippen. Ja, zegt-ie... mijn haartjes kunnen ook knippen. Nee, haast ik me te zeggen, dat doet mama altijd. Jij mag papiertjes knippen. 
Ja, zegt-ie tevreden, ik gaat de piertjes scharen....





17 opmerkingen:

  1. Heerlijk he die uitspraken van kinderen.
    Gisteren zei dochterlief tegen mijn man "daar moet je niet meer over lullen".
    Tja niet echt netjes maar wel heel erg om te lachen.

    GRoeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat koppie zeg ... zooo gewichtig kijkend! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor Petra!

    En wat een geinige dingen kunnen kinderen zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte Gefeliciteerd Petra! Heel veel plezier ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor jou, Petra! Geniet ervan ;-)

    Enne... de uitspraken van je zoon zijn geweldig!!
    Onthouden hoor...

    Groeten, @Let

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat heb je toch een prachtig ventje! Ik vind het zo heerlijk om te lezen dat jij er zo echt van geniet!

    Gefeliciteerd voor Petra!

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Petra!
    En wat een leuke uitspraken heeft de kleine man weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuke foto's zo, en die uitspraken geweldig.

    En gefeliciteerd Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha superlief! kijk maar uit.. de schaar is hier ook favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Petra, en wat een grappige uitspraken. Wat een lief ventje heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd Petra!
    Wat een schattige uitspraken hé....
    Ik had toen de kinderen klein waren
    altijd een klein boekje klaarliggen
    waar ik hun uitspraken direct in
    opschreef...ze kijken er nu nog vaak
    in...hilariteit alom :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ha, heerlijk die uitspraken! En dan dat gewichtige koppie erbij :-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat kijkt je mannetje heerlijk serieus! Ik zou vaker een giveaway doen alleen al om dit koppie te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Petra!

    Knippen doen kinderen inderdaad vaak met hun hele gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En ik heb het pakje al ontvangen!
    Supersnel.
    Leuk hoor, ben er heel blij mee.
    Straks lekker lezen en dit weekend maar eens iets uitproberen!
    Dank je

    groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...