Jolanda

Jolanda

Pagina's

woensdag 21 maart 2012

Zomaar even

Dankbaar ben ik.......

.... voor het leven.
.... voor onze prachtige kinderen.
.... voor de machtige wisseling van de seizoenen.
.... voor het voorjaar, want dat vind ik het fijnste seizoen.
.... voor mijn Farmer, met wie ik deze week 20 jaar getrouwd ben.
.... voor zijn liefde en geduld met mij, want ik ben niet altijd zo makkelijk.
.... voor Gods trouwe zorg, terwijl het me zo vaak juist ontbreekt aan dankbaarheid.
.... voor Gods lessen in  mijn leven, waarin ik steeds opnieuw geleid en geholpen word.
.... dat ik ook vandaag weer de spil van ons gezin mag zijn, temidden van al mijn dierbaren.

En vooruit, dan gun ik iedereen maar een blik op mezelf....

37 opmerkingen:

  1. Mooi!!!!
    En leuk die foto, eindelijk weet ik nu welk gezicht bij de boerin Jolanda hoort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies Jolanda !
    Wat een enthousiaste vrouw staat daar!
    Bovendien raakt het bericht mij ook nog. Moedig en het voelt heel goed om te lezen!
    Groet, Lavender

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé leuk, je gezicht past precies bij de voorstelling die ik van je in mijn gedachten had! Proficiat met jullie 20ste trouwdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto!!! Ik heb hetzelfde als Inge....had me jou ongeveer zo voorgesteld. Van harte met jullie trouwdag.
    Groetjes en fijne dag,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda, wat fijn je te zien irl op de foto. Ik zie een enthousiaste levenslustige vrouw en volgens mij moet dat ook als je boerin bent.
    Overigens zonder te slijmen maar je kan door voor eind twintig begin dertig hoor, en zie dat zeker als een compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en gelijk heb je! leuk om een foto van jou te zien ook en gefeliciteerd met je 20 jarig huwelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto Jolanda en wat mooi wat je schrijft. Ik wens je een hele fijne en gezellig trouwdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn te lezen dat je zo dankbaar bent/ mag zijn!
    En natuurlijk ook van mij alvast een dikke proficiat met jullie 20-jarig huwelijk!

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn te horen dat je voor zoveel dingen dankbaar bent. 20 jaar huwelijk kan tegenwoordig ook niet iedereen meer zeggen. Proficiat daarmee. Leuke foto van de boerin achter de spil van het gezin. Hou het zo en geniet van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Jolanda,

    Mooie foto, heb ik deze vorige week soms ook in de krant gezien bij een intervieuw :)

    Groeten, @Let

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Trouwens, mooi zoals je dit blogje met ons deelt, dat vergeet ik nou weer neer te schrijven in m'n vorige reactie...
    Helemaal met je eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja Jolanda, zoals @Let zei, die foto heb ik vorige week ook gezien :-)
    Dank voor het kijkje in jullie leven, en een prachtige post heb je hier neergezet. Mijn man zegt al: echt een getuigenis!
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, ik had je ook al gezien in de krant, heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    Mooi logje! En wat een leuke foto met prettige uitstraling!

    groeten van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé, gefeliciteerd met jullie 20 jarig huwelijk! Leuke foto! De krant van vorige week ben ik zeker misgelopen helaas?!

    Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met zo'n mooi jubileum! Leuk ook om een gezicht bij de verhalen te zien!
    Fijne week gewenst!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk hé, dat gevoel van dankbaar zijn, van een heel mooi leven te hebben. Geniet ervan! Mooie, bruisende foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd!!! en leuk te zien welk gezicht er bij jolanda past!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie blog! Bedankt dat je dit wilt delen. En van harte met jullie 20e trouwdag. Dat is al een hele tijd, iets om samen te vieren.
    En leuk om je foto te zien (net als anderen had ook ik je ongeveer zo in gedachten :-)

    'n Fijne dag verder. Groetjes Jesica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gesproken! Daar mogen we allemaal wel eens bij stilgezet worden...... En leuk om nu een plaatje bij het praatje te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. van harte gefeliciteerd. je straalt op de foto. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. van harte gefeliciteerd. je straalt op de foto. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Morgen is voor ons verborgen.....
    Maar Hij Die 't heelal omspant,
    hodt ook "morgen" in Zijn hand.

    Wat veel om dankbaar voor te zijn.
    Mooi verwoord Jolanda.
    Groet, Leni.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke foto! En wat een fijn logje om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh fijn je eens te zijn en wat een prachtige tekst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook ik had je in de krant gezien. Erg leuk. Ik geniet altijd van je verhalen. Wij waren vorige week 20 jaar getrouwd, dus dat scheelt maar een paar dagen. Nog gefeliciteerd!
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een stralende foto. Gefeliciteerd ook met jullie 20 jarig huwelijk. Fantastisch zoals je het opschrijft. Echt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O, wat een leuke foto van jezelf! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie foto van een fijn en eerlijk mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi logje! en leuk je op de foto te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jolanda,ben wel een beetje laat.Maar wat fijn,dat je zo dankbaar bent,voor zoveel zegeningen in je leven.Goed om dat te verwoorden.En je staat ,stralend op de foto!!Blauw staat je goed.Groetjes Rieja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. leuk om je te zien en leuk om weer een sheerlijk bij te lezen bij je.helemaal leuk om t reilen en zeilen te lezen van jou en je gezin en bedrijf

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jolanda, wat leuk jou te zien! Ik heb je blog nog maar net ontdekt, en ben vanaf het begin in korte tijd alles aan het lezen. Wat schrijf je leuk, en wat zijn je gevoelens en twijfels voor mij herkenbaar!! Bedankt voor jouw blog. Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jolanda,
    Doordat ik aan het zoeken was op het internet naar hulp bij broeken verstellen, kwam ik op jouw blog terecht.
    Iedere keer weer een feestje om alles te lezen.Wat een rijk leven zo te zien.Zes kinderen mooi landschap en twee hele handige handen en creativiteit.Wat een rijkdom.Ik wil je dus hierbij m'n complimenten geven!Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...