Jolanda

Jolanda

Pagina's

donderdag 5 april 2012

Rustig aan

Er zal toch iets grieperig heersen hier en ik heb last van de pollen. 'k Ben erg moe. Vrijdag hoop ik jarig te zijn en zaterdag hopen we samen onze verjaardagen te vieren (Farmer en ik), 't is echt verjaardagentijd in onze families. Elke week wel één of meer....

Vanavond doe ik dus rustig aan, ik heb vandaag de boodschappen gedaan en morgen wil ik bakken. 'k Heb fijn hulp in huis met de dochters thuis, die vast een handje meehelpen.


In de moestuin zijn de erwten, tuinbonen en peulen inmiddels gelegd, wij maken altijd een geultje en doen daar een  laagje zand in, even aanduwen en daarop leggen we de zaden. Dit vanwege de zware kleigrond. Dan nog wat zand eroverheen en de grond daar weer overheen.
We hoopten dat het ging regenen, maar het bleef bij een beetje miezeren. Hopelijk komt er nog wat, dat zou mooi zijn, ook voor het gras dat net is gezaaid in het omgeploegde maïsland.


Ik wens iedereen heel goede en ook gezellige dagen!
En voor wie deze dagen juist moeilijk zijn, wens ik veel sterkte toe.

11 opmerkingen:

  1. Doe maar rustig aan en een zalig Pasen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag morgen, en een fijn feest(je) zaterdag! Hopelijk zet de griep niet door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast gefeliciteerd!
    En ook jullie goede paasdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast een fijne dag toegewenst en de felicitatie's.
    Ook wil ik je fijne paasdagen toe wensen en maar hopen dat die griep niet door zet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik feliciteer je alvast. Het is bijna zover. ben je vaker op Goede vrijdag jarig? Mijn dochter is op Goede Vrijdag geboren, 20 jaar terug. 17 april dan.

    Ja, met hooikoorts ben je moeier als anders. Vooral op dagen dat er iets meer wind staat. Eigenlijk zou je dan zo'n mondkapje moeten hebben ;-)

    Gezegend Paasfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte gefeliciteerd!
    En een zalig Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd, Jolanda! Een fijne dag toegewenst, ik hoop dat je gauw opknapt. Ook fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne verjaardagen en goede paasdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou zeg, heb ik zomaar jouw verjaardag gemist. Alsnog Van Harte Gefeliciteerd Jolanda.
    Groetjes en fijne Paasdagen,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezegende Paasdagen! Mooi plaatje met die drie kruizen op de heuvel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nice post thanks for sharing...looking for to visit more...blessings...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...