Jolanda

Jolanda

Pagina's

zaterdag 1 september 2012

Klein verfklusje


Middelste dochter ging nog gauw haar deur verven, dat waren we twee jaar geleden al van plan ;-)

Het dekt niet in één keer en omdat zij gisteren een logeetje had heb ik toegezegd de tweede laag te doen. 

Lekker knal, zo past het bij de gordijnen, daar zit een rose streepje in.

Nog een klein hoekje, het mag niet te persoonlijk worden.
Deze kleuren/gordijnen heeft ze allemaal zelf gekozen.
Voor het eerst eigenlijk, want daarvoor deden de meiden het altijd met wat er voorhanden was, net als de jongens nu. 

Je mag ook nog even meegluren in de kamer van jongste dochter.
Ook zelf uitgekozen (paar jaar terug al). Ze wilde  iets met paars. Eerst gordijnen uitgezocht en toen besloten om de muren lila te verven. Zo sfeervol geworden! Kussenhoesje en poef waren cadeautjes voor haar verjaardag. Ook weer leuk voor als het speelgoed-tijdperk voorbij is. Trouwens, een  nuttig cadeau (gecombineerd met wat speelgoed) vind ik ook voor de jongens leuk, zoals een nieuw dekbedovertrek of  een leuke pyama.
Het stoeltje heb ik vroeger zelf in mijn slaapkamer gehad.

Meubeltje van de rommelmarkt, laatjes in dezelfde kleur als de deuren geverfd.
Spiegeltje met luikjes heeft ze zelf gekocht bij de Xenos, en het lampje zag ik bij de krgingloop.
Zo hoeft een kamertje niet teveel te kosten.
En op hun leeftijd is het best belangrijk dat ze echt hun eigen plekje kunnen creëren.


12 opmerkingen:

  1. Zo'n verschil met jongens: die boeit dat nauwelijks .... als er maar een bed staat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heeft iedere leeftijd zijn eigen charme ;-)
    Ziet er gezellig uit! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurtjes bij middelste dochter!
    En de kamer van jongste dochter ziet er ook al zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien de kamertjes er gezellig uit. Ik had vroeger ook zo'n rieten stoel, zat ook nog eens lekker.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaat het bij ons ook precies. Wat mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gezellig hoor! Veel leuker om spulletjes bij elkaar te sprokkelen en er dan zo´n mooi geheel van te maken. Wordt het erg persoonlijk van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke meiden kamertjes met kleurtjes, inderdaad voor hun belangrijk een eigen plekkie te hebben en eigen stijl............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja een eigen plekkie vinden mijn oudste 2 meiden ook erg belangrijk.
    Leuk hoor de kamertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo'n kijkje binnen! Ik vind het een mooie kleur roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kamers! Hier zijn we ook aan het werken in de slaapkamers. Mijn zoon schuurt en lakt de schrootjes van zijn nieuwe kamer zelf. Heeft hij lekker iets te doen!

    Ik hou wel van die knalkleuren en dat stoeltje hadden wij vroeger thuis ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi allebei. Mijn voorkeur zou zeker ook uitgaan naar het knal van de bovenste foto's. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...