Jolanda

Jolanda

Pagina's

zaterdag 19 januari 2013

Terugblik en sneeuwplaatjes

Gauw nog een babbel!

Jongste zoon had het fijn naar zijn zin, alles was goed verlopen. 

Dit leuke koeienpannetje zag ik ooit op een rommelmarkt en ik kon het niet laten liggen...

Het varkenspannetje had ik al. Maar de koeien waren gewilliger dan de gauw-aangebrande varkentjes....
Ze werden echter beide gretig verorberd!

We hadden 4 vriendjes uitgenodigd.
Iemand zei bij het vorige bericht in een reactie dat jongensfeestjes vermoeiend zijn en dat is ook zo, toch iets meer dan meisjesfeestjes. Maar 5 nog kleine jongens viel nog best mee, ze vinden op die leeftijd alles ook nog leuk. Middelste zoon was bij een vriendje en oudste zoon naar school die middag, dus dat maakte het wel rustiger. 
Ze hebben gesjoeld en met de playmobil gespeeld, lekker buiten gelopen want ze wilden graag de koeien en kalfjes zien. 

Zo'n lange ijspegel wilden ze ook graag vasthouden.


Hij is nu naar een feestje van een vriendje dat in de vakantie jarig was geweest.... druk als een klein baasje!

Gelijk nog maar wat andere foto's van die altijd mooie sneeuw:

Deze stempels zijn trouwens ook te bezichtigen in de bijkeuken... gratis vloerschilderij, elke dag weer opnieuw ;-)

Ik probeer Hond ook op de foto te zetten....

... toch een keer gelukt ;-)

Zo  leuk is dat met die sneeuw: zelfs de rommel wordt er mooi van.


Het was berekoud toen ik deze foto's maakte, ik denk dat de camera er wat overstuur van raakte want er zit telkens een andere waas over....



Nu ga ik gauw weer naar mijn was. Ik heb de makkelijke modus aanstaan, waar ik mee wil zeggen dat ik bijna niks strijk, alleen als het echt niet anders kan. We hebben de warme maaltijd al gehad, dus dat is handig voor straks als de jongens allemaal  nog onder de douche moeten. Het moet toch wel lukken om op tijd klaar te zijn. De oudste gaat ergens oppassen en de jongste twee dochters gaan met vrienden bowlen, de jongens gaan op tijd naar bed - hun opblijfavond is meestal op vrijdag en soms helemaal niet (ik bekijk het per moment).
Dat maakt dus dat we deze avond samen zijn, mijn Farmer en ik, hoe luxe is dat eens!



13 opmerkingen:

  1. Wat grappig die pannetjes ik had ze nog nergens gezien. En wat een leuke foto's met grappige tekst:) zelfs de rommel wordt er mooi van, geweldig. Wat een pegels, bij jullie ligt duidelijk meer sneeuw dan bij ons. De boeren om ons heen zijn druk bezig, de ene rijdt kalk uit en de ander maakt de stal leeg zo te zien. Het is nu natuurlijk mooi droog. Fijne avond samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellige update weer... geniet van je avond met je farmer.
    Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke pannetjes! De sneeuw / winterfoto's zijn erg mooi.
    groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die pannetjes! echt leuk!
    Geniet van je avondje met twee !
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn, een avondje samen voor jullie beiden! Geniet ervan..

    Groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker genieten van de rust vanavond... groot gelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die pannetjes lukken bij mij helemaal niet! Ik heb een hartjesvorm :-) Mooie foto van die ijspegels zeg! En van die waas op de lens had ik ook last! Gewoon te koud hè? Die melkbus is een prachtplaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zullen die kleuters gesmuld hebben van zulke grappige pannenkoeken.
    Geniet er maar lekker van je 'vrije' avond samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat heerlijk! en die pannenkoeken superz! Er is bij jullie echt heel veel sneeuw gevallen bij ons niet noemenswaardig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor die winter foto's en je hebt gelijk: alles wordt er mooi van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk die pannekoekjes! Eet vast heel lekker...!
    Vind ik nou ook, alles wordt mooi met sneeuw erop.
    En nu al weer meer sneeuw hè. Echt winter hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk die pannetjes! En wat een lange ijspegels zeg, 'k snap dat ze daar eens aan wilden voelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...