Jolanda

Jolanda

Pagina's

zaterdag 31 augustus 2013

Met de complimenten van groep 4

Een tijdlang heeft het op de kelderdeur gehangen. Een groot reuzevel groen papier, op het midden een zonnetje met de naam van Middelste zoon. En in de opgeplakte stralen eromheen waren aardige dingen opgeschreven door de klasgenootjes. In het kader van Goede Omgang Met Elkaar (of zoiets). Leuke dingen stonden daar; Je kan goed voetbalen; Je bent stoer; Je kan goed klimmen; Je bent mijn vriend; Ik vind je liev; Je kan goed rekennen.  En zulke dingen meer. Echt het ophangen waard, vond ik en ook het bewaren nog wel waard.
Maar. Van de week vond Middelste zoon dat het er lang genoeg gehangen had. Sowieso was het een papier uit groep 4 en zijn dat niet van die ukkies, die in die groep zitten? Zo moet onze kersverse vijfde groeper gedacht hebben.
En zo gebeurde het dat er plotsklaps een groen vliegtuig rakelings langs mijn hoofd snorde en ergens in de kreukels bleef liggen. Ik probeerde het nog glad te strijken, maar ach, het was gescheurd. Dus heb ik maar gezorgd voor een zachte landing in de papiercontainer....


11 opmerkingen:

  1. Ja, heel herkenbaar... zoeen prullen houden ze dan bij, maar zoeen papieren die voor de ouders iets belangrijker zijn smijten ze gewoon weg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja ze worden groot. Ik maak er meteen een foto van en dan kan het idd met de tijd weg. Kan toch niet alles bewaren met zoveel kindjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, o... Gelukkig heb je het nu hier nog vast gelegd als herinnering :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet weg gooien daar krijg je spijt van, hier heb ik nog briefjes van onze kinderen, b.v. waarom krijg ik maar 3 boterhammen mee naar school, terwijl anderen er 4 krijgen

    Of waarom moet ik eerder naar bed als oudste

    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. neee niet weggooien,leuk bewaren voor later,ach hier word ook heel wat weggegooid hoor,heel herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou het ook bewaren...zo leuk voor later....
    Maakt niet uit dat het een vliegtuigje werd....
    Wij hebben ook nog zo'n papiertjes van de kids.....(voor elke een kaftje)
    Soms kijken ze zelf in die kaft en plagen elkaar er een beetje mee ;)
    liefs en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die hebben wij ook! Ik geloof dat hij in mijn bewaardoos ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat is dit aandoenlijk,
    hi hi...
    Wat heb je dit alles mooi beschreven,
    complimenten!
    Lieve groeten, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...