Jolanda

Jolanda

Pagina's

vrijdag 15 november 2013

Koekhuisjes

Snel nog een blogje van de week... tja, want waar de (oudste twee) jongens gisteren mee thuis kwamen, dat wil ik toch wel laten zien!
Ze waren naar de kinderclub van onze gemeente geweest en kwamen heel enthousiast thuis met deze koekhuisjes. 

Ze vonden het heel leuk om te doen! 
Ik kan  me dat ook helemaal voorstellen: die kinderen achter hun tafeltjes en al die lekkere dingen op tafel waar ze dan iets leuks mee mogen doen (ondertussen zal er ook wel wat in hun mondjes zijn gegaan...).

Het is ook een keer iets heel anders.
Ze kregen ieder een ontbijtkoek en versierden het geheel met kruidnootjes en met zelfgemaakte glazuur (poedersuiker met wat water mengen) plakten ze er snoepjes op.
Zure matjes werden gebruikt als vloerbedekking, behang en dakleer, hoe veelzijdig ;-)

Knibbel knabbel knuisje.....


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg. Dit ga ik zeker een keer doen met de Bizzy Bees.

    Groetjes, Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en helemaal niet zo moeilijk. Ja er is vast ook wel even gesnoept. Moet kunnen toch. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk idee is dit, ja. Mijn zoon heeft laatst op een heksenfeestje ook zoiets gemaakt, maar dat was dan het huisje van Hans & Grietje, hij vond de ontbijtkoek niet lekker maar de snoepjes heeft hij er wel vanaf gegeten. En inderdaad bij het maken ook snoepen, gezellig toch!

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ze kunnen het beter dan ik zelf, heb dat vorig jaar ook gedaan met een cake het zakte als een plenum pudding in elkaar, dit jaar wil ik een cup cake maken ik ga voor zeker en gebruik hier voor vilt

    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat leuk en lekker deze snoezige SNOEP-HUISJES :-)
    Soms zou ik willen dat ik voor heel even ook weer kind mocht zijn!
    Leuk dat je dit deelt.

    Zo te lezen hebben velen weer INSPIRATIE opgedaan.
    Wij hebben helaas geen kinderen,
    maar ik zie het voor mij hoe leuk en gezellig het is om met kleintjes zoiets in elkaar te zetten.

    LIEVE GROETEN, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!! Ga ik zeker ook eens proberen met dochterlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Ook leuk voor een kinderfeestje denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...