Jolanda

Jolanda

Pagina's

woensdag 23 april 2014

Fotopost

Een paar weken geleden was ik jarig en kreeg ik van mijn Farmer een camera. 
Eentje die absoluut betere foto's maakt dan het reisdingetje dat ik had.
Dus moest ik die gaan proberen.... hier een selectie.

Eerst nam ik een foto van de zelfgemaakte taarten.


Middelste zoon vertoont zijn kunsten...

Mijn Farmer maakt het aardbeiveld schoon.

De clematis in bloei.

Tranend hartje.

Lelietjes van dalen... zet er een paar neer en er komen in de loop van de jaren er steeds meer bij.

Het paadje langs de vijver en het tuinhuis werd opnieuw gestraat.

De pinken gingen het weiland in.

Op de terugweg zag ik dit plaatje.

Oudste zoon poseert op een hek.

Bonnie tussen het fluitekruid.

Koeien halen. 

Wat doet de boerin nou?
Ik wil ook op de foto!

Kleine grote knecht.

"Mam, ik heb een ding gemaakt waar je allemaal dingen kunt doen!", vertelde een enthousiaste zoon me. 
Ik had hem al bezig gezien en begreep het. 
Abacadabra voor een vreemde, maar niet voor mama. 
Hij had een ontdekhoek gemaakt. 
Daar zijn ze nl. pas geweest (in Den Bosch) als afsluiting van het clubseizoen.

Schieten met eigengemaakte pijl en boog!








15 opmerkingen:

  1. Dat zijn zeker hele mooie scherpe foto's. Mag ik vragen welke camera je hebt gekregen (heb nog geld voor een camera liggen van afgelopen verjaardag ;-)

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd! Wat een mooie foto's en wat een leuke momenten heb je allemaal vast weten te leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's en nog vna harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag je van mij vaker doen!
    Leuke foto's.
    En nog van Harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zo'n camera. Mooie foto's. Farmer is maar druk,maar het ruimt ook altijd weer heerlijk op.Wow, jagen! Doen ze hier ook echt wel met bow and arrow. Eigenlijk mooier als met een geweer,maar daar hou ik het maar bij.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor en wat een geweldig mooie taarten!
    Wat een mooi kado heb je gehad...veel plezier ermee
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd. Lekkere taarten en prachtige foto's. Die zijn goed gelukt, veel plezier met je nieuwe camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt mooie plaatjes geschoten met je nieuwe camera!
    En ik vind het heel knap van je dat je het ziet zitten om zoveel taarten zelf te maken, die er mooi en heerlijk uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie foto's....en die taarten...jammie...wat zien ze er lekker uit! Wanneer doe je dat
    toch allemaal?
    Tegen het tranend hartje zeggen wij het gebroken hartje hier ;) (België)
    liefs en nog late verjaardagswensen van hieruit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De dag ervoor maak ik de taarten. Evt. verder opmaken doe ik dezelfde ochtend.

      Verwijderen
  10. Wat een mooie foto-serie, dat is helemaal aan jou besteed zo'n nieuwe camera! Wat een lekkere taarten en wat een prachtig plekje hebben jullie te midden van de natuur en de dieren!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooo heerlijk zoveel MOOIE FOTO'S!
    Ik kan daar echt van genieten...
    van het DOORKIJKJE in jullie gezin :-)
    DANKJEWEL!

    LIEFS, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, ik ben helemaal onder de indruk van je taarten!!! Wat zien die er goed uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...