Jolanda

Jolanda

Pagina's

woensdag 9 juli 2014

Een kattebeest... ook dat nog

Er is een nieuwe huisgenoot. Tenminste, niet hier maar bij oudste dochter. Een lief klein katje. Nu houdt mijn Farmer helemaal niet van katten, heeft er zelfs een hekel aan. Maar ze zorgt er zelf voor. En 't beestje is al zindelijk ook, een kattenbak is zo makkelijk, eigenlijk is 't allemaal handiger dan een hondje. Vooral ook met het oog op haar onregelmatige studentenleven. Zij heeft haar slaapkamer aan de kant van de schuur en een stuk daarbij wat ze gebruikt als keuken/kamer en dat is helemaal apart van ons, je moet nog door het kantoor en de naaikamer en de bijkeuken dus het kattebeest komt niet in mijn keuken. Dat mag ook beslist niet.


Maar als ik mijn was binnen in de schuur moet hangen zie ik gelijk die schattekat... nou ja, soms moet je even zoeken. Hij was gelijk de tweede dag al 'n keer kwijt.... kruipt overal achter en in en op. Wij al helemaal in paniek, overal zoeken, ligt -ie gewoon ergens verstopt te pitten...
De jongens vinden het katje natuurlijk ook zo leuk en zijn opeens veel vaker daar te vinden....
Oma, die vrijwilligerswerk doet in een kringloopwinkel, denkt goed aan haar kleindochter en heeft al voor een prikkie gezorgd voor een nog nette krabpaal en een paar o zo leuke speeltjes. (Google eens naar kattenspeeltjes en verbaas je....)

Ach ja, hoe kun je zo'n beestje niet lief vinden... 
3 pootjes hebben een witte sok en hij heeft een witte bef.



15 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Dat vertedert je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk zeg!!
    hier hebben we er zelfs 2 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aahhhh die is echt heel erg schattig,zoo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die man van mij houdt ook helemaal niet van katten. Ze kruipen wel altijd bij hem op schoot. Lief toch zo'n jonge kat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje!! dat ene zwarte pootje...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. te lief!! ik hou van poezebeestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een moppie, hier ook drie van die moppies, oma's hier zou geen katten meer nemen... twee gaan er naar haar toe en andere uk blijft hier.

    Geniet er maar van, hier hangen ze al in de gordijnen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, lief! Ik ben deze zomer oppas van een lief kattenmeisje, zó leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje en inderdaad kattenspullen zijn echt belachelijk duur .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoelde ook dat er zoveel -enorm- keus is.

      Verwijderen
  10. Wat een lieverdje! En wat wat leuk dat je dochter zelfstandig kan wonen, en toch nog een beetje onder je vleugels.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...