Jolanda

Jolanda

Pagina's

dinsdag 30 september 2014

De boog met kleuren

Hebben jullie die mooie regenboog verleden week ook gezien?
Bij ons kon je hem helemaal rond in de breedte zien. Het was te breed voor op 1 foto. En ik kan al die trucjes niet dus daarom laat ik het gewoon zien met 2 foto's .

Rechts

Links. 
Als je goed kijkt kun je hier zelfs een stukje van een tweede boog zien (links van de eigenlijke boog).

Nog een plaatje omdat ik die zo mooi vind.
Het blijft bijzonder om de boog te zien.
Hij spreekt van Gods trouw.






9 opmerkingen:

  1. Een prachtig natuurverschijnsel. Ik heb ook nog van dergelijke foto's. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Zo zagen wij de regenboog ook, een paar weken geleden en we zeiden er hetzelfde bij: Het tegen van Gods trouw. (En ik heb ook 'geworsteld' om 'm in 1x op de foto te krijgen, ik heb het bij deelfoto's gelaten ;-) ).
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, mooi zeg, groter kan niet :) Herinnering aan Gods trouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi. Hier zien we hem zelden helemaal 'heel'. Maar het blijft hetzelfde teken van trouw. Of we hem nou goed zien of maar een klein beetje zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurverschijnsel met een GROTE belofte!
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...