Jolanda

Jolanda

Pagina's

woensdag 19 november 2014

Wollige wanten

Nu het weer kouder wordt, ben ik blij met mijn vingerloze wanten die ik haakte.


Ik heb ze tegelijk gehaakt, d.w.z. ik had twee bolletjes en links en rechts gelijk op gehaakt. Dan wist ik zeker dat ze hetzelfde werden. Ik moest nl. een paar keer opnieuw beginnen omdat ik het reliëfstokje nog nooit had gedaan. Kostte even wat oefening, maar het lukte goed, ook de kabels.
Leuk om zo weer iets -voor mij- nieuws te proberen!


Vanmiddag moet ik weer naar school voor rapportgesprekken. Ook wil ik eigenlijk nog naar de jubileumdag van een boekenwinkeltje uit de buurt. Kijken of het gaat lukken. Er is nl. ook nog een beetje ziek jongetje thuis maar die heeft gezelschap van zijn zus, die ook kwakkelend thuiszit.
Maar nu eerst kijken of ik buiten nog wat kan opruimen. Het is somber herfstweer maar toch is even buiten zijn wel goed, en daarna vind je 't binnen weer des te aangenamer!



16 opmerkingen:

  1. Oh, die zijn leuk!
    Beterschap met je kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg leuk! Mijn kinderen zijn ook dol op die wanten zonder vingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige hand-warmers! Leuk dat ze gehaakt zijn, ik wil zoiets ook eens proberen. Beterschap voor de kinderen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie handwarmers! Ik wist niet dat je ook kabels kon HAKEN. Ik kende alleen het breien van kabels.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle lof voor je gehaakte handschoenen wat ontzettend knap met dat patroon. Ik wist zelfs niet eens dat je een kabel kon haken . Ik brei het normaal altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn mooi en handig! Beterschap met de kroost!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, die wanten! Ik ben ook aan het haken, ook vingerloze wanten, maar dan zitten er hele mouwen aan vast, en komt er een soort van pand tussen ook - het is de bedoeling dat dit mijn armen en handen gaat warmhouden als ik in bed zit te lezen in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook nog nooit gezien, gehaakte kabels. Maar het is erg mooi. Wil het ook nogeens proberen te doen kabels haken,breien. Beterschap met de kinders.
    Groet, WIlma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn super leuk,geniet ervan en heel veel beterschap daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige wanten. Ja ze kunnen weer uit de kast. Ik ben ze aan het oefenen op de breimachine. Ook een overwinning. Beterschap voor de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat zijn die wanten knap gemaakt! Daar ben ik echt een kluns in - in haken. En dan met zo'n leuke kabel erin, echt heel mooi!
    Beterschap met de kinders! Hier ook 2 meiden verschrikkelijk aan het hoesten en verkouden, morgen en overmorgen maar eens thuisblijven van school zodat ze weer een beetje op de been kan komen... (Ze hoest zo veel in haar slaap dat ze 's morgens nog versleten is...)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie voor het eerst gehaakte kabels !!!
    Erg leuk geworden die wanten.
    gr. Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe het je echt niet na. Maar wat vind ik ze leuk! Hier zijn nu pas rapportavonden. Volgende week voor de basisschool. Hoe is het nou met je zoontje en zijn zus? Inmiddels niet meer aan het kwakkelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, jou wollige wanten!
    En kon je nog naar het boekenwinkeltje?
    Hopen dat je kroost al weer wat opgeknapt is....

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...