Jolanda

Jolanda

Pagina's

dinsdag 20 januari 2015

Verjaardag en kraambezoek

Jongste zoon was vorige week jarig. Hij werd zeven. Wat een grote knul wordt ons kleine ventje... Voor de familie hielden we het zaterdagmiddag en ik was nog bezig met de hapjes toen mijn Farmer binnenkwam met een droevig bericht uit de (bredere) familiekring. Wat wordt zo'n dag dan ineens anders. We zagen geen reden om de verjaardag af te blazen, het was tenslotte voor het kind. En het was goed om ook nu als familie bij elkaar te zijn.


 Ik was blij dat ik alleen 's middags de visite had, want het mannetje was afgedraaid 's avonds.
De dag ervoor had hij zijn kinderfeestje al gehad.

Maandag ging ik op bezoek bij een nichtje van me, waar ik een poosje rondstapte met het kleine achternichtje op m'n arm, die dat duidelijk heel best vond ;-)


Ik had in de kerstvakantie gauw het bungelkoetje afgehaakt dat ik als kraamcadeautje wilde geven.
Ik mocht het nauwelijks weggeven van ons eigen kroost maar ik zei dat ik het patroon had dus kon ik er áltijd weer één maken...  Ik kan trouwens gelijk weer beginnen met een ander beestje want mijn andere nichtje is ook weer in verwachting.




8 opmerkingen:

  1. Mooi kraamkadootje, ik kan het geloven dat je het bijna niet mocht weggeven! gelukkig kan je er nog maken! Nog wat late felicitaties voor je zoontje en sterkte voor jullie familie!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He bah.. wat kan er dan een rauw randje om zo'n blije dag komen te staan..

    Alsnog van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan komt er zomaar ineens narigheid tussen hè. Sterkte voor jullie en hun!
    Maar ook van harte met jullie zoon!
    Dus je kunt weer met een volgend beestje aan de slag.....dit koetje is erg leuk, joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je grote zoon! Ik merk ook dat kinderen helemaal niet zo veel drukte nodig hebben.

    Het koetje vind ik echt schattig. Superleuk kraamcadeau.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat triest dat zo'n dag dan anders gaat zo je had gehoopt. Veel sterkte samen. Ja zo'n kinderfeesten moet natuurlijk door gaan dat kan niet anders. Wat gaat het snel. Alsnog de felicitatie's. Leuk kadootje. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nog gefeliciteerd met je grote boy.

    leuk dat kraamcadeautje

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gefeliciteerd met jouw zoon. De tijd gaat zo snel he?
      wat een leuk koetje heb je gemaakt.

      Verwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met de jarige zoon en wat een leuk kraamkado'tje. Als je dan zo'n klein hummeltje ziet dan is de tijd dat je eigen kinderen zo klein waren omgevlogen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...