Jolanda

Jolanda

Pagina's

donderdag 19 februari 2015

Verdriet

Vorige week is heel plotseling een schoonzus ernstig ziek geworden en na vier zorgvolle dagen overleden. Ze was 46 jaar en mijn broer blijft achter met 3 kinderen.
Ze is gisteren begraven.

Er gebeurt hier verder weinig wat de moeite van het vertellen waard is, mijn gedachten gaan ook steeds weer naar mijn broer en zijn gezin uit. Wat is een heleboel dan ineens onbelangrijk.

Het bloggen zet ik daarom een poosje op een laag pitje, het komt wel weer een keer. Ik wil de komende tijd gebruiken om de tuin wat op orde te krijgen. Het is goed als je bezig blijft bij al deze dingen.

En als ik weer iets te melden heb, zien jullie me vanzelf weer.

52 opmerkingen:

  1. In deze moeilijke tijd wens ik je veel sterkte, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jullie allemaal toegewenst!

    Liefs Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verschrikkelijk nieuws weer!

    Heel veel sterkte voor jullie en heel de familie!
    We horen wel weer van je als je er aan toe bent...Neem rustig
    de tijd om te rouwen want dat kost veel energie...
    heel veel liefs
    ons kaarsje brandt vandaag speciaal voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een groot verdriet! en zo snel en plotseling. Heel veel sterkte met dit verdriet.
    groeten sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie heel veel sterkte met het dragen van dit verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verdriet... Heel veel sterkte gewenst, en ik hoop dat jouw broer ware troost ervaart, en zijn kinderen ook. En dat je voor hen kunt zijn wat je graag wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel sterkte toegewenst bij het verwerken van het verlies.
    Groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een drama, wat verschrikkelijk! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gecondoleerd met dit grote verlies. Gods nabijheid toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst! (Het was ook een moeder van een meisje wat bij onze dochter in de klas zat en de vrouw van een collega van mijn vader) Tenminste ik denk dat het over haar gaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte met dit grote verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat erg! Gecondoleerd en heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gecondoleerd! Wat erg, zeg. Ik denk aan jullie en met name ook aan de drie kinderen die nu geen moeder meer hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens je veel moed toe en hoop dat je ondanks je eigen verdriet een steun kan zijn voor je broer. Dat zal hij nodig hebben. Ik ben ooit ook plots alleen gevallen na een overlijden. We hadden vijf kinderen. De eigen wereld valt stil, maar hij draait door besef je later en je kan niet anders dan weer voortgaan. Maar op dit moment kun je alleen maar luisteren naar het verdriet van je broer en de kinderen. Alleen luisteren.

    Heel veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vreselijk!
    Gecondoleerd, en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gecondoleerd met dit enorme verlies! Neem de tijd om er te zijn voor je broer en zijn kinderen maar ook voor je eigen gezin. Wij hebben in dezelfde situatie gezeten toen een zwager overleed en ook op onze kinderen had het een enorme impact omdat zij ook ineens beseften dat dat bij ons ook zomaar kan gebeuren. Heel veel sterkte!!!! Lieve groet van Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een groot verdriet! Heel veel sterkte en hulp van Boven gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een verdriet! Veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel sterkte, Gods nabijheid toegewenst. Zelf kom ik uit een gezin waar mijn moedertje heel jong achter is gebleven met 6 jonge kinderen en een grote boerderij. Mijn vader stierf in zijn slaap aan een hartinfarct....ook zo jong. Het is goed om te mogen weten dat de Heere door helpt en je iedere dag weer krachten wil geven al is dat soms zo moeilijk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Groot verdriet....veel sterkte en troost.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gecondoleerd met het verlies van jullie schoonzus. Niet alleen voor jouw broer en de kinderen, maar ook voor jullie een lege plaats en een gemis. Sterkte en vooral Gods kracht en hulp gewenst! Dat bloggen? Neem de tijd voor jezelf, elkaar en de kinderen. Wij bloglezers of laat ik voor mijzelf spreken: ik lees jouw blog erg graag, maar dat is nu niet belangrijk, net als zoveel andere dingen die nu even niet belangrijk zijn.
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ach wat vreselijk verdrietig, gecondoleerd, en ook je broer en zijn kinderen.
    Sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel verdrietig, dat heeft tijd nodig voor jullie allemaal....Sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sinds kort lees ik mee, gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vreselijk....heel veel sterkte samen om zo ook om het gezin van je broer heen te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gecondoleerd met het verlies. Heel veel sterkte toegewenst. Veel te jong.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte toegewenst en van harte gecondoleerd met dit verlies!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O, wat verdrietig. En zo snel en plotseling. Gecondoleerd en Gods kracht en troost toegebeden, voor jullie en je broer en de kinderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Moed, kracht en sterkte gewenst voor nu en de komende tijd! Gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat ontzettend verdrietig! Veel sterkte gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik was/ ben jong weduwe geworden en bleef ook achter met drie kinderen. Ik heb veel aan oa mijn broer die, vooral de jongste zoon, geregeld even meeneemt voor een leuk uitje. Ik bracht het zelf niet om maar mijn kinderen hadden wel vehoefte aan afleiding. Een doosje met boodschappen (met wat lekkers) wordt ook vast op prijs gesteld. Ik hoop dat jij je broer ook tot steun kunt zijn, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gecondoleerd met dit verlies. We wnsen jullie allemaal heel veel sterkte d toe. Dat de Heere deze lege plaats mag vullen met Zichzelf.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel veel verdriet, voelbaar in het dorp en op school....
    En dus ook in jullie gezin...heel veel sterkte!
    Je ziet dan zo de betrekkelijkheid van het leven, al het aardse komt dan te vervallen.
    Ik wens jullie de kracht van onze Hemelse Vader toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een verdriet opeens. Gecondoleerd en heel veel sterkte. We wensen jullie de nabijheid van de Heere toe.

    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel veel sterkte met dit verlies. Moge de Heere jullie helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik lees dit nu pas.
    Wat een verschrikkelijk naar bericht!
    Gecondoleerd met dit grote verlies!!
    Ik snap dat je hoofd nu niet naar bloggen staat.
    Ik wil je laten weten dat mijn medeleven naar jullie uitgaat en dat ik voor jullie zal bidden.
    Heel veel kracht en troost van God toegewenst.
    Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik wil jou, je gezin, maar ook je broer en de kinderen, heel veel sterkte toewensen!
    Wat kan het leven dan op zn kop staan hè.
    We hopen dat jullie Kracht mogen ontvangen van Hem, die jullie alleen kan troosten, in dit grote verdriet en gemis!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gecondoleerd voor iedereen. Wij hebben zelf twee zussen op jonge leeftijd verloren. Wat aangrijpend zeker als er ook nog kinderen thuis zijn. Ik wens jullie, maar ook je broer en zijn gezin en de rest van de familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Nee niets is echt belangrijk nu. Alles lijkt zijn glans verloren. Ik zal voor jullie bidden of jullie de kracht van de Heere mogen ontvangen voor troost in dit verdriet en gemis en om ook weer verder te kunnen. Nogmaals sterkte. Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hier zijn eigenlijk geen woorden voor.Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat 'n groot verlies, wat een verdriet!
    Ik wens je broer en de kinderen, jou en de verdere familie heel veel sterkte bij het verwerken
    van dit verdriet!
    ..Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Och Jolanda toch, wat een verlies en wat een verdriet. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een groot verdriet, gecondoleerd. Veel sterkte gewenst en Gods nabijheid en troost.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schok, zo'n onverwacht en heel verdrietig afscheid! Heel veel sterkte voor je broer en zijn gezin en jullie samen als familie. Samen Gods nabijheid gewenst!
    Hartelijke groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...