Jolanda

Jolanda

Pagina's

donderdag 9 april 2015

Kattengejank en rozen

Vannacht werd  ik om 2 uur wakker van kattengejank! Is't alweer zover? Ik had het raam op een kiertje laten staan. Ik dacht, dat kan wel weer, na al dat stormachtige weer. Lekker een beetje buitengeluiden... Ja hoor. Geblaas en gejank! Ik deed het raam iets verder open en blies zelf ook een keer nijdig naar buiten en deed het raam toen toch maar weer helemaal dicht. Ik heb helaas nog een paar uur wakker gelegen dus nou voel ik me ook nog een beetje katterig...

Maar ik ga evengoed wel verder met m'n programmaatje voor vandaag. Lekker verder werken in de tuin. Het aardbeiveldje wil ik schoon hebben. Daar was ik gisteren al aan begonnen en ga ik straks mee verder. Maar eerst ga ik nog de administratie doen.

Op tweede Paasdag was ik jarig. Op die dag hielden Farmer en ik allebei tegelijk onze verjaardagen ook. De vrijdag ervoor deed ik boodschappen bij de Jumbo. Het was nogal veel. Ik trof de cheffin aan bij de scan-kassa. Ze zei dat ik nu zeker wel de paasdagen door zou kunnen komen. Tja, zij weet natuurlijk niet dat we een flink gezin hebben. Want ik doe nooit overdreven boodschappen voor de feestdagen, altijd gewoon, met een klein beetje extra. Maar ik vertelde dus dat ik ook nog jarig was op maandag (m.a.w. vandaar dat het extra veel was deze keer). Toen kreeg ik van haar een bosje rozen. Zomaar. Met een alvast-felicitatie. Ik bedankte haar verrast.
Dat was nog eens leuk!



8 opmerkingen:

  1. Ah, dat is aardig! Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte! En wat leuk dat je een bosje rozen cadeau kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo'n spontaan bloemetje! En nog van harte gefeliciteerd met jouw en Farmers verjaardag!
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zomaar een bloemetje! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd. Ja dat is nou Jumbo, altijd vriendelijke mensen daarom komen wij er ook graag. Katten maken soms net baby geluiden. Wel lastig al ze je de halve nacht uit de slaap houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een fijne verrassing!

    Alsnog van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi ik zag je 's nachts al uit de ramen hangen en moest stiekum toch even grijnzen :) Nog Gefeliciteerd met jullie beide verjaardagen. Jumbo vind ik echt n fijne winkel. Hier ook klantvriendelijk en altijd behulpzaam. Fijn weekend weer en groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog gefeliciteerd en wat super leuk dat je zomaar een bos bloemen kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...