Jolanda

Jolanda

Pagina's

vrijdag 22 januari 2016

Niet te gauw alles opruimen ;-)

Jongste dochter heeft voor haar nieuwe kamer een kledingkast gekocht. Van haar eigen geld, zodat ze die later ook mee kan nemen als ze ooit haar eigen huisje betrekt.

Die moest helemaal in elkaar geklust worden, dit heeft ze samen met mijn Farmer gedaan.
De dozen lagen nog in het voorportaal (ons huis heeft eigen namen voor de verschillende hokken ;-)), soort bijkeuken is dat.

En kijk nou eens wie het karton dankbaar en dadelijk in gebruik namen?

Zwarte en Rooie.

Ik moest in de ochtendschemer een brood uit de vriezer halen en daar stapte ik bijna op een levendig kussen ;-)
Rooipoes lag daar te snurken en even verderop lag nóg zo'n rond kussen te soezen: Zwartje!
Inmiddels is het karton opgeruimd maar een klein stuk heb ik nog laten liggen...

Zelfs Farmer, die eerst niets van katten moest hebben, heeft ze min of meer geaccepteerd. Zeker sinds ze muizen vangen zijn ze in zijn achting gestegen...
En och, als hij eens door die ruimte moet, geeft hij ze ook nog weleens een aai... waarop Rooipoes antwoordt door dadelijk luid te spinnen en kopjes te geven :-)

Zo liggen ze ook weleens, gewoon op de radiator... gekke kattebeesten... 

Ze vinden het lekker warm!

En zeg nou zelf, katjes vertederen toch?

12 opmerkingen:

  1. Hahaha! Op de radiator.. Hoe bedenken ze het! :-D Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Ik vind katten ook echt leuk. Helaas heb ik geen bijkeuken. En ik ben nog steeds een beetj bang voor m'n meubels en gordijnen.. Dus hier nog niet, maar wie weet ooit..
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier geen poezen, ivm met allergie. Maar ik vind ze altijd wel leuk.
    Mooie foto's: wie doet ons wat, we liggen hoog en droog en warm. en vriendjes met Farmer.Wat willen ze nog meer.
    Zijn ze ook vriendjes met jullie hond?
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hond bivakkeert in de echte bijkeuken, naast onze keuken.
      En nee, die is helaas geen vriendjes met de poezen!

      Verwijderen
  4. Wat een schattige foto's. Manlief houdt ook niet van katten. Daarom hebben we ze ook niet. Die van de buren ruimen de muizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker! Ik ben ook een katten liefhebber. Zelf heb ik ook een poes, Beauty. Haar broertje Blacky is helaas weggelopen, ik mis hem nog steeds.
    Mijn ouders hebben 4 katten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, zo op de verwarming, wat leuk! Gekke poezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's van de katten .Ook hier liggen ze op de gekste plaatsen .Ik heb een koelkastmagneet met de volgende tekst , een huis is geen thuis zonder een kat. Nou ze brengen wel veel gezelligheid en de muizen die krijgen wel als kadotje op de deurmat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach wat een schatjes,daar kun je toch alleen maar jaloers op zijn he,hun kunnen zo lekker onbezorgd liggen,waar ze ook maar willen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier zijn kartonnen doosjes ook altijd favoriet bij de katten. Tegenwoordig hebben we echte kasteelheren. Slapen ze in het speelkasteel van onze jongste zoon. Staat bovenop de verwarming, met een dekentje erin. Wat een verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...