Jolanda

Jolanda

Pagina's

zaterdag 9 april 2016

Fotobericht - lekker snel

Wat zijn we blij met de zon! 

Lekker schommelen...

Lekker luieren...

Lekker rondloeren...

Kattebeest bij de boomhut.

Daar slaapt hij regelmatig...:-)

Op de basisschool hadden ze een project en we gingen kijken.
De groep van jongste zoon had een verzameling van kunst-spullen. 

En een heus schilderij gemaakt, de nachtwacht van groep 4!
Ze waren ook naar een echt museum geweest.

In groep 7 ging het over de historie van het dorp.
Zij hadden een rondleiding gekregen met iemand die er veel van wist.
Hier het kunstwerk van middelste zoon en een vriendje.

Uitleg erbij...

Tot slot nog wat tuinnieuws...
Er is nog niet zo heel veel gebeurd maar de erwten zijn gelegd...

De jonge tomatenplantjes opgepot.

Verder ben ik vooral nog bezig met het schoonmaken van het erf en de borders.






11 opmerkingen:

  1. Leuk de projecten op school van de kids . En bij de buren zag ik de doperwten al boven de grond staan maar nu is het klimaat hier ook anders dan in Nederland .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die projecten ... dat is hard werken voor kinderen en leerkrachten. Maar wat samenbindend! Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die foto's en inderdaad wat is het heerlijk die lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n fotoblogje, zijn we weer een beetje 'op de hoogte' ;-) Fijn hé, de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Samen bezig zijn met projekten is erg leerzaam. Heerlijk dat zonnetje. Hier nog niks in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo´n foto-serie! Wij hebben de basisschooltijd afgesloten, maar ik vond het altijd erg leuk zo´n projectweek. En dan de hele school rond om alles te bekijken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Genoten van je blog.
    Ik hou van plaatjes.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Genoten van je blog.
    Ik hou van plaatjes.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geniet ook enorm van het mooie weer. Hoewel het nu helaas regent.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey! Die giraf kennen we! Hier in tweevoud al jaaaaaren aanwezig ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...