Jolanda

Jolanda

Pagina's

maandag 8 augustus 2016

Fleurige fladderaars

Volgens mij zijn er net een heleboel kleine vossen uit de coconnetjes gekropen.
Zomaar ineens wordt mijn enige pol rode zonnehoed druk bezocht. De bloemen zijn al over hun mooiste bloei heen, maar dat kan de vlinders niet weren. Ze zijn zo mooi gaaf, zo pas uitgevlogen.









Een atalanta komt ook nog op bezoek.
En nou wil ik volgend jaar een hele borderrand met zonnehoed :-)
En daarachter dan natuurlijk gewoon de brandnetels... want de rupsen moeten ook kunnen overleven nietwaar?

5 opmerkingen:

  1. Mooi altijd vlinders. Zeker als je een border hebt met verschillende planten. Vind het altijd een feest om te zien, de vlinders.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooi. Hier ook op de vlindersstruiken. Kleine vos hier nog niet gezien, wel citroenvlinder, atalanta en dagpauwogen die zijn ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Wat een mooie foto's. Ik zat vanmiddag buiten en toen landde er een citroenvlinder op mijn arm. Kon geen foto maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vlinders zijn altijd weer mooi , wij zeggen zo vaak tegen elkaar ,, wat is de schepping toch mooi'' maar je moet het wel willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, ik houd van vlinders! Ik zag dit weekend een koolwitje, en toen vrat de kat hem op : (

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...